Główny Księgowy w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Serokomli w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co
najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko Głównego Księgowego może być osoba, która zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 885, z późn. zm.) w związku z art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. poz. 1202 z późn. zm.) spełnia poniższe warunki:
- Posiada obywatelstwo polskie
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- Nie została skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo karne skarbowe
- Spełnia jeden z poniższych warunków
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co
najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- Nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 167)
- Brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku
- Nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w administracji państwowej
- Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej oraz przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości
- Znajomość przepisów: podatkowych, płacowych, ZUS
- Umiejętność obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, program PŁATNIK, umiejętność korzystania z zasobów internetowych)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Komputerowe prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- Opracowywanie projektu budżetu oraz planu finansowego GZUK zgodnie z klasyfikacją budżetową
- Prowadzenie księgi dochodów i wydatków budżetowych
- Organizowanie i rozliczanie okresowych inwentaryzacji składników majątku
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości
- Sporządzanie listy płac z wykorzystaniem programu komputerowego oraz prowadzenie innych spraw z zakresu wynagrodzeń, ewidencjonowanie podatków od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji osobowego funduszu płac oraz sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wykonywania funduszu płac, prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz oraz zestawień wydatków jednostki
- Prowadzenie nadzoru nad przechowywaniem i archiwizacją dokumentów księgowych
- Sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS, plan i sprawozdawczość funduszu ,przekazywanie naliczonego odpisu oraz nadzorowanie nad prawidłowością potrąceń i kontrola zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa
- Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych
- Prowadzenie i ewidencjonowanie spraw związanych z podatkiem VAT
- Zapewnienie prawidłowości, terminowości i rzetelności sprawozdań finansowych i statystycznych składanych na zewnątrz przez jednostkę oraz ich analiza
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV z informacjami o wykształceniu oraz przebiegiem pracy zawodowej
- Oryginał kwestionariusza osobowego
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczenie przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje oraz wykształcenie (poświadczenie przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- Oświadczenie o niekaralności
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
- Referencje
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
Wskaźnik zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Główny Księgowy 1/2 etatu”
W terminie do 05 grudnia 2016r. do godz. 1500.
- Osobiście – w biurze GZUK w Serokomli
- Pocztą na adres:
Gminny Zakład Usług Komunalnych w Serokomli
ul. Warszawska 21
21-413 Serokomla
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeśli wpłynęły na ww. adres w terminie do 05.12.2016r. Aplikacje, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się składania dokumentów drogą elektroniczną. Do testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszeni tylko kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Dodano do BIP dnia 22-11-2016 15:17:22